czwartek, 26 listopada 2009

Program partnerski

Jako osoba trzeźwo patrzaca na możliwości zarabiania w sieci napotkałem ostatnio na kilka "sposobów" podreperowania miesięcznego zarobku.

W tym miejscu można zawsze spotkać zachętę do kliknięcia w jakiś baner albo link z którego rzekomo ja dostanę parę zł a Ty szansę zysk dla siebie -

najzwyczajniej w świecie to strata czasu - mojego i Twojego.

Nie tym razem.

Pierwszym krokiem jaki zrobiłem jest (zaraz po wyborze odpowiednich programów) jest oczywiście rejestracja :) (sam nie wierze, że takie ynteligentne zdanie napisałem)

Zatem chciałbym wam przedstawić bohaterów pierwszego odcinka przygód z partnerami:

- Złote Myśli
- mBank

Jeśli będą to opcje warte uwagi to przedstawię każdą z osobna od strony praktycznej oraz zysków realnych.

2 komentarze:

  1. To zdanie wcale nie jest takie ynteligentne, bo sie nie trzyma temporalnej kupy :) Skoro pierwszy krok zrobiLES, to rejestracja oczywista nie jest, a BYLA :P

    PS. kopytko

    OdpowiedzUsuń